Ensparkibaken

Alla inlägg den 9 juli 2014

Av maricici - 9 juli 2014 16:00

Jadå, jag och grabbarna sitter under luftkonditioneringen för att svalka oss, samma som vi brukar sitta och värma oss under när det är 30 grader kallt. Luftvärmepumpen alltså.

Sambon hänger ut genom ett fönster och dottern är nere på playan hela dagen..

Och vi klagar inte, det var detta vi ville i Juni om jag minns rätt.

I går var vi och badade klockan 7 på kvällen på en folktom strand förutom ett par fiskare och en husvagnscampare så än hinner vi ut. Ändå har jag inte kommit ikapp syrrans svårslagna kl 22:30 i går.

Och idag fick jag hem Sunkinin  som jag blev så jäkla nyfiken på, och det stämmer att den inte lyser igenom ett dugg fastän den är tunn som ett nät.

 

Det fungerar så att färgerna är rätt bleka för att vara ton-i-ton med hudfärgen och sedan gör mönstret resten.

Strandponcho möster Tropic med hyfsat korrekt färgåtergivning.

    

Med matchande bikini under -  knyttrosa med scrunch. För köpsugna som undrar är 44 L/XL på bikinitrosorna är en korrekt storleksbeskrivning, kan även passa en liten 46;a. BH; n med stöd är däremot lite nätt i kupstorlek och går upp till max C-kupa.




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards