Ensparkibaken

Alla inlägg den 12 juli 2016

Av maricici - 12 juli 2016 02:45

huvudsaken att jag får ledigt ett tag och det innebär väl att man är ganska trött.

Sa hej då till grabbarna vid tretiden och gjorde några ärenden på stan efteråt. Sitter i bilen och planerar in träffarna med dom äldre barnen, grabben ska komma och grilla en dag och dottern ska med på marknad, försöker hitta luckor mellan regnskurarna men ger upp. Det får vara vilket väder det vill. Dagens middag blev en liten burk fruktsallad med vaniljkvarg. Loggade in på FB och läste sommarhälsningen från småtrollen på semester -

"Jag gillar inte äta mat, jag gillar bara äta glass jag" - Hampus. Och jag förstår ungefär hur han menar.

Fixade inte naglarna men däremot tvätten och en jättedisk.

Slår upp kultursidan i AB, för en gångs skull, möjligtvis på tjugo frågors inrådan eller också trötthallucinerar jag...

http://www.aftonbladet.se/kultur/article23153570.ab

Det blir rörigt att läsa genom andras glasögon, en röst far igenom min skalle; Dalai Lama bor inte här längre.

Skulle bli en snygg titel på mitt eget epos.

Allt medan den irrationella mänskligheten kryper vidare mot sin undergång.




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards