Ensparkibaken

Alla inlägg den 17 september 2016

Av maricici - 17 september 2016 13:18

   Och när verkligheten tränger sig på så ligger man efter med allt i det där fina planeringsscemat. Vi skulle varit ute och planterat tulpanlökarna nu, jag och grabbarna. Inte haft pyjamasparty på förmiddagen, dusch vid lunchtid och lunch en timme efter i planering men grabbarna var extra trötta idag. Om sanningen ska fram, jag också. Värken i axlarna har stört nattsömnen och det är minst två veckor kvar till det är dags att tänka på en ny kortisonbehandling. Till lunch beställde grabbarna på snabbnudlar. Den äldre grabbens gjorde en helomvändning i magen och kom upp omgående. Det är så med esofagusreflux att viss mat och tunnflytande är extra svårt att behålla. Ska höra mig för om det där pulvret som förtjockade tunnflytande igen. Han hade det som barn och inte för att det var någon större succe, men..

Och sedan ville han vila lite. Inte duscha så där direkt. Passar på att titta till bloggen under väntetiden. Säger som chaufförerna på min gamla långfärdsbuss; som ni ser ligger vi efter i tidsschemat men det kör vi in ganska snabbt.


Musik; nu får yngste grabben välja:

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards