Ensparkibaken

Alla inlägg den 29 september 2016

Av maricici - 29 september 2016 12:47

http://universumglobal.com/

Kul, kul. Jag är, vad ska man kalla det? Kompetensutvecklare!  Dvs enligt önska att utveckla kompetens både hos mig själv och andra.

Kom fram till att jag önskar arbeta självständigt med krävande utmanande arbetsuppgifter där stor vikt läggs vid individuella prestationer och skyhög kompetens. Vill någon medverka som min partner?   Men jag fick faktiskt rata önskan om lederskap och chefsposistion för entrepenörskap och kreatvivitet.

Och den tillfråga flytten för stanna kvar och utveckla landsbygd/glesbygd. Behöver som sagt var pumpas in nytt, friskt blod och kreativa ideér. Det sista skrev jag inte förstås.

Har man tur så väntar kaffe och bulle nästa gång man åker in till stan.   

Annars har natten innehållit en sambo som inte mått bra, han fick ett anginaanfall som släppte efter ett par doser nitro men han såg lite blek ut och satt och sov i sin stresslessfåtölj. Detta på grund av kombon med värkande RA-leder.

Yngste grabben mådde visserligen bra men ville sitta uppe och rita färdigt sina teckningar till efter midnatt. Han hittades på en låst toalett där han smugit sig in för att vara osynlig.

Med andra ord så har vi inte sovit speciellt bra någon av oss.

Knepigt det där med sambons försämring, den uppträder i vila nattetid, inte när han är som aktivast som det normalt skulle sett ut. Möjligtvis långtidverkande medicinen som behöver justeras. Vi får se den 10;de.

Återstår nu;långtidsjobb vid spisen med hemlagad köttsoppa (tror den finns under recept) och tunnpannkaka. Den äldre grabben kommer hem idag och får välja sin favorit. Igår var det yngste grabben, han valde Janssons frestelsex2, både på DV (hans grupp lagar egen mat ibland) och hemma. Jo då, han var jättenöjd.  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards