Ensparkibaken

Alla inlägg den 6 december 2016

Av maricici - 6 december 2016 00:38

http://www.sydsvenskan.se/2016-12-05/jagarhar-den-vanliga-natmobben-som-dranker-kommentarsfalten-i-vanlig-hyfs


"Den vänliga nätmobben"  

och idag har det varit en aktiv och intensiv dag på nätet där jag huvudsakligen ägnat mig åt ett annat ämne än Åhlens lucia. Nu är det ju lite missvisande att vi är ute efter att spamma med vanligt hyfs, det gällde Åhlens lilla lucia som fick våra ärliga åsikter om vad vi tyckte om bilden (jättejättefin!)  Idag har det mest handlat om tvåvägskommunikation för min personliga del och i morgon ska jag ta en nätfri dag där jag ska a)hänga upp dom sista julgardinerna, b)slå in sista julklapparna,c)baka lussekatter och d)fira sambons födelsedag i efterskott med en god middag (dom där köttbullarna som han gick och suktade efter)

  Skickar också en hälsning till min stackars systerdotter som sitter på akuten med influensa och en astma som vägrar släppa taget. Krya på dig   


Luciasången får vår egen lokala normbrytande pionjär Eilert Pilarm som står för att man sjunger för att det är kul framföra:


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards