Ensparkibaken

Alla inlägg den 8 september 2018

Av maricici - 8 september 2018 00:30

Pissa i motvind och trät med satanska häxor-då får man allt på sig igen.


Dessutom så är jag färdig med alla politiska debatter för denna gång, tittade inte på TV i kväll och stannade inte ens till vid valarbetarna på torget. Inte ens Nya Moderaternas partypåse fick mig fast. Däremot så stannde jag till och köpte två kilo blåbär som jag inte hittade i min egen skog i år. Orensade för det billigare kilopriset medan jag tänkte på fjolårets gratisbär.

Och sedan skulle jag kanske läsa en bok.

Vilken vet jag inte, har som sagt var en hög som når upp till taket att välja ur.

Och som svar på en rak fråga så tror jag faktiskt inte att man kan trolla fram det valresultat man vill. Inte jag och inte heller någon annan. Finns en massa häxor och trollkarlar i etern och deras viljor kommer att kollidera med varandra såvida dom inte drar åt samma håll.

Säger inte vad det beror på men jag fick mina frågor klimat och LSS ordentligt lyfta för en gångs skull så jag är rätt nöjd ändå. Och sedan får vi väl se vart vi landar någonstans.

I TV-soffan vid valvakan närmast. Ensam. Sambon påstår att det får han ändå höra dagen efter så det får vara för hans del.

Har i alla fall laddat upp med kaffekapslar, Gevalia Dark och kexchoklad för att styra upp allt koffein.




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards