Ensparkibaken

Alla inlägg den 5 september 2020

Av maricici - 5 september 2020 13:54

vågen visar på - 15 kg denna dag och han har inte gjort några radikala kostomläggningar, bara halverat sina matportioner och efter 6 månader så har han detta resultat. Själv tycker jag att han ser ut att ha nått lämplig målvikt men han hade visst tänkt sig några kilo till. Av hälsoskäl, det är inte bra att släpa på en massa övervikt när man har kranskärlssjukdom, dibetets typ 2 och reumatoid artrit.


 


Av maricici - 5 september 2020 13:05

känner att jag inte kommer att vara i gammal god form på ett tag än. Så här var det; först började yngste grabben att få andningsproblem på hösten 2018, och sedan dröjde det innan han fick sin diagnos astma. Och så var det den äldre grabben som började må dåligt och ingen visste vad det var och vad det ger av ständiga stresspåslag. Och samtidigt förvärrades min KOL med lunginflammationer och annat skit. Och nu när det börjar att ordna upp sig för oss alla tre så känns det ungefär som luften gått ur och mentalt liknar man en trasig skrynklig ballong.

Inte första gången jag gör sån här resa så jag vet att batterierna kommer att laddas igen. Bara lite oklart när.

Har i alla fall kommit över ligga still och glo på TV utan att titta stadiet och börjat bli lite fysiskt aktiv åtminstone.

Och nu väntar jag på att min gamla simultanförmåga ska komma igång.

Det finns hopp.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards