Ensparkibaken

Alla inlägg under mars 2022

Av maricici - 2 mars 2022 02:22

 


Antar att vi slutat hoppas på önskan om en bra månad för oss alla får det gör visst inget annat än störtdyker numera.

Vi har problemet med Putin och hans kärnvapenarsenal och sedan så finns det inget mer att berätta om.

Men nu tror jag inte att det blir något av, visserligen verkar han instabil men han har nog inte släppt tanken på att det skulle även kunna drabba Ryssland.

Visst kan man oroa sig, ingen jag pratat med på senare tid går oberörd av faktum och det är väl ungefär dit han vill komma.

Så..

the show must go on..

Jobb torsdag och söndag natt den här veckan och nästa vecka

tisdag, onsdag torsdag natt och söndag kväll. Och emellan ska jag klämma in ett nödvändigt stadsbesök på tisdag och ett läkarbesök på fredag förmiddag.

the show must go on,

även om jag var tillräckligt distraherad för att vara nära att ge dagens ugnsrostade rotsaker en intressant smakbrytning,

högg efter en burk som innehöll lakrits och hallonströssel istället för den svartpeppar jag sträckte mig efter.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards