Ensparkibaken

Alla inlägg den 5 mars 2015

Av maricici - 5 mars 2015 13:22

Två traderaprylar uppe i nyprissummorna, dom helt otippade och försikigtvis utlagda som förmodligen osäljbara..

  

Ungefär som med en bekants fulatröjasomingenvillha, den kom upp i prisklass 4-500, under bekantingens hysteriska skrattsalvor och nervsammanbrott.   

Hur i helsicke fixar inköprna i modebranschen att pricka trenderna?


Djur och natur:

Det var ju lite oväntat och jag vet faktiskt inte hur jag skulle reagerat. Gissningsvis något liknande som på filmen..


Och hur blev det så här sent?

För att jag tryckt spara som utkast, börjat läsa dom där femtio nyanserna och redan efter sidan trettio så har dom tråkat ut mig så jag somnat på soffan och jag undrar lite stillsamt om det var allt? DET som alla pratar om?  


Men det var som....  Eh, ja det handlar faktiskt om SD igen då..

En lätt overklighetskänsla sprider sig, ungefär som när WTC brakade ihop..

Det händer överallt numera men inte HÄR  

Ja det är väl bara att ta sig samman och berätta att nu försvann oskulden från hela Örnsköldsvik.


Och det här hörde jag på Facebook, att Systerskap, bara namnet sticker ut som en eldröd provokation

Och att det står tre beskedliga ungdomar på bild som knappast utgör ett mordhot för någon..


På min startsida ägnade man sig åt något annat, nämligen detta

och roligare kunde man ha haft det en Torsdagkväll än att lida sig igenom en uddamålsförlust mot Brynäs, det medges  







Av maricici - 5 mars 2015 00:40

   

Farsan inne på op efter en timme i taxin och en timme i väntrummet. Hade högläsning ur aftonbladet sport från appen under tiden.. Var tvungen att skaffa full acess för att läsa hockeysidorna färdigt, pappa vänade otåligt. En annan patient i väntrummet började prata med oss, jag konverserade, pappa såg otålig ut över att bli avbruten i sportläsningen. Till slut utbrast han; vi har nog inget mer att säga varandra.

 

Starroperationen gick snabbare, 25 minuter och så var det klart. Väntar på färdtjänst i cafeterian.

 

Mitt fika. Farsan köpte kanelbulle och kolakaka.

 

Han var väldigt imponerad av jättepalmen inne i stora entren. Tog ett foto, sen var i på apotektet och hämtade ut ögondroppar som ska användas under läkningstiden och sen var det dags att åka hem. Klockan är 16:30

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards