Ensparkibaken

Alla inlägg den 13 november 2018

Av maricici - 13 november 2018 07:26

t ex den om att årets lokala Lucia är inställd på grund av bristande intresse, den som handlar om grannbyns och den forna lillkommunens alltså. Och min gamla högstadieskola där tiderna alltså förändrats.

Själv konstaterade jag att "tiderna förändras, jomenattsåede" och är väldigt nöjd med hur min åldring utvecklas.

Hittade för övrigt en delning på Facebook, en insändare som tydligen har svårt med detta faktum , den att det borde vara avtändande med tatuerade tjejer. Tittar upp med och konstaterar med en liten förebrående knarrig gammeltantröst att det är modet numera och det var inte så när vi var unga, nej.. Då hade vi jeans till vardags och klädde upp oss i kostym och klänning till jul och nyår och möjligtvis midsommarbröllop. Och på den vägen är det fortfarande, like it or not..

Och för övrigt så är det rätt avtändande med gringa gamla gubbar också  


Och sen så ska jag börja tänka på något helt annat, att mentalt förbereda mig för ett jobbmöte som ska hållas i dag-började med att lägga mig i tid i går kväll och låg vaken till haltvåtiden med ögonlock som vägrade slutas.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards