Ensparkibaken

Alla inlägg den 14 februari 2020

Av maricici - 14 februari 2020 23:34

frisk och kry, förutom en kvarstående hosta. Och brodern är glad över att vara frisk och kry och få fira en helg i sitt föräldrahem. Blir; två glada grabbar med strålande ögon och ett stort leende hela kvällen. Och därmed känns det som alla hjärtans firande är överflödigt.

Själv passade jag på att titta på matchen MoDo-Västerås, konstaterade att nu har vi inte råd att förlora en match till och så somnade jag och sov bort andra halvan av första perioden och första halvan av andra. Blir dåligt med referat i kväll med andra ord. Kan säga att nyvörvärvet Bartosak i målet gör paniksucce och att MoDos fystränare träffades av en puck och föll ihop i båset. Några olustiga minuter innan man visste vad som hänt och det ropades på läkare. Allehanda. se rapporterar att det slutade lyckligt och han är uppe och går igen. Och MoDo vann med 4-0 avslutningsvis och viljan i sista perioden var det inget fel på.

Angående sömnen så har jag troligen fått en lindrigare släng av yngste grabbens infektion och har fått dubbla hostmediciner utskrivet Mollipect och Acetylcystein, Mollipect innehåller efedrin som jag brukar bli lite seg av.

Men ingen feber och uppegående i övrigt och jag hoppas att det stannar där.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards