Ensparkibaken

Alla inlägg den 14 augusti 2015

Av maricici - 14 augusti 2015 23:11

http://www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/danielswedin/article21255542.ab

Och undra varför det finns andra som är ännu gladare för att man inte bor i ett land där en stillsam perifer fråga upphöjts till dagens viktigaste politiska utrikesärende..   

Ett hett tips; Victorias Secret har utökat färgskalan i sitt nudesortiment underkläder.

Numera kan man förutom vit hud färgerna champagne, light nude och nude, införskaffa dom etniskt mörkare root beer, sweet amaretto och kona coffee.. Om man händelsvis vill uppvakta Obama och undra om det är allt han har att tänka på?   Men förmodligen är det företaget som tagit till sig kundernas synpunkter och varför inte, nu får dom sälja mera BH och Trosor än någonsin, och detsamma gäller väl plåster antar jag..

Själv har jag aldrig förstått mig på det där med hudfärgade underkläder som inte får synas, verkar lite 1800-tals, och knäppt, precis som vissa Danskar då... Och detsamma borde gälla plåster. Senast köpte vi ett lager gröna camomönstrade på KappAhl, ett hett tips inför debattens fortsättningen..

Och så köper jag nyansen nude som syns om några minnesgoda undrar. Som underklädesfreak tycker jag att det ska synas vad man har. Men det är en annan debatt...

Mina senaste fynd

Black Allover Lace Logo och Bright Coral Lace Logo

med matchande string

Och så Ivory with Black Lace Print
 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards