Ensparkibaken

Alla inlägg den 10 december 2020

Av maricici - 10 december 2020 23:51

Var ute tidigt i tisdags och betade av småbarnens önskelista och hittade nästan allt som önskats. Coola örhängen i form av små delfiner i blått och silver med matchande berlock i halskedja. I övriga paket; lego ur ninjagoserien, playmobil ur riddarserien och en mjukistiger och en mjukispytonorm i glada färger. Bra arrangerat i den lilla butiken delade in och utgångar och noggranna instruktioner för köande. Och försiktiga kunder som tog omvägar för varandra när vi möttes i gångarna mellan butikshyllorna. Och så fick jag umgås med mina två äldsta både i butiker och hemma hos äldste grabben. Och i kväll har jag stekt köttbullar,  packat in julklappar och lyssnat igenom julspellistan under tiden.


Och Här var det gran, här var det gran, den finaste i stan på dopparedan..   

https://www.norraskog.se/skogsbyran/fastighetsformedling/till-salu/objekt?id=MDMwN3wwMDAwMDAwMDM0NHw1OA.


Har visst kommit in en del anbud och mera vet jag inte just nu.


Och på spellistan


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards