Ensparkibaken

Alla inlägg den 11 april 2021

Av maricici - 11 april 2021 22:51

den äldre grabben. Har packat väskor med kläder, CD-spelare och alla hans mediciner till att börja med och sedan blir det att man kör ett flyttlass efter behov, vinterkläderna behöver inte vara på plats för än i höst för att ta ett exempel.

Det blir tredje grabben jag vinkar av och med samma separationsångest som tidigare. Man vänjer sig visst aldrig...

Men det är en inskolningsperiod fram till början av juli och till dess får jag ha honom hemma en vecka i månaden i alla fall.

Yngste grabbens inskolning hade lite annan struktur, först hemma varje helg, sedan varannan och avslutningsvis lite mera oregelbundet.

Och i övrigt så handlar det om bilar och förhoppningen att jag ska få en mellanskillnad på 25 000 att gå i lås. Stönade när jag och syster ett lastade in icke helt felfria sommardäck och undrade hur mycket avdrag på priset det skulle göra..

Börjar det krympa mycket under begärd summa får jag nog vinka den tilltänkte adjö, eller försöka sälja privat.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards