Ensparkibaken

Alla inlägg den 27 maj 2021

Av maricici - 27 maj 2021 16:10

Började låta hes och skrovlig som en kråka i går och i dag känner jag av slemhosta och lite allmän trötthet så jag avbokade för säkerhets skull. Tänkte först på min pollenallergi, men så kom jag på att den äldre grabben hostat i helgen när han var hemma. Så även om det skulle vara en extremt mild covid på grund att jag har antikroppar så kan jag dessvärre fortfarande smitta min omgivning.

Jag som äntligen tänkte passa på att vårflanera på stan, köpa en glass och sitta vid kajen och äta och njuta av den utlovade vårvärmen. Så gick det med den vackra drömmen.  Hoppas fortfarande på pollenallergi och att det går att medicinera bort. Några pollenhalter i luften behöver jag i alla fall inte mäta, jag har dom nämligen synliga för blotta ögat med ett gult damm som täcker både bilen och trädgårdsmöblerna.  Bor nämligen granne med en blandskog med en massa björkar.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards