Ensparkibaken

Alla inlägg den 21 januari 2016

Av maricici - 21 januari 2016 01:08

Köpte bikinikjolen i cerise från Ellos förra sommaren, och fick hem den mest lyckade bikininederdel jag någonsin haft.

Alltså en sån där som sitter snyggt på oss med några kilon extra som vi trivs med och tänker behålla.

Men BH; var svårare att hitta i min storlek, alltså den minsta i sortimentet. Har Googlat mig less och funderar på denna från BonPrix, men är osäker på om färgen stämmer i nyans. Annars använder jag min gamla svarta bikinibh, inga problem.

Men den här 5-packen vardagströjor ska jag ha i alla fall, dom behövs hur många som helst av.

Och så lite inför sommaren den här jackan till den här kjolen i sandfärg och den toppen,  i blommigt snyggare i verkligheten än den gjrode sig på bild, lite mera djup i färgerna.

Köpte för övrigt en röd med den röda kjolen till och sedan var vår och sommarinköpten klara.


Nu återstår bara att söka post-it lapparna för ett tillägg i yngste grabbens kontaktbok. Dom som alltid finns i överflöd utom när man behöver dom som bäst.


Och så lite nattmusik:





Av maricici - 21 januari 2016 00:30

http://www.theyouway.com/fashion/news/ah-nej-leggingsbyxor-trenden-sprider-sig#xtor=AD-500-[theyouway]-[tf_huvudspalt_1601]-[integration]-[aftonbladet]-[ettan]-[32]

Vi som vägrat släppa  bekvämligheten och vandrat omkring i tights, leggings och allt vad dom kallas sedan förra gången dom låg på topplistorna.

Samt att några modeller tillkommit och viss begreppsförvirrning råder, även hos mig ibland.

Söket mig fram och hittade:


Tights - strumpbyxa utan fot och med högre masktäthet (runt 40 den och uppåt)

Leggings: En materialmix liknande den i idrottskläder.

Treggings: Ser ut som byxor med leggingspassform, oftast av lite grövre tyg

Jeggings: Som ovan men i jeansmodell.


Ska jag kommentera bilderna så hade Eva Longoria den snyggaste kombon medan Bella Hadid vann med den snyggaste modellen.

   

Favoritleggings från VKKS


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards