Ensparkibaken

Alla inlägg den 24 oktober 2016

Av maricici - 24 oktober 2016 19:59

http://www.expressen.se/gt/ledare/csaba-perlenberg/nar-offerkoftan-blir-till-en-flytvast/

Satt uppkopplad mot IRM och följde uppdateringarna och dom lama försvarstalen, det var alltid någon annans fel:

Här finns i alla fall historien i sin helhet

https://www.interasistmen.se/granskning/sverigedemokraterna-hanar-15-aring-har-man-gett-sig-leken-far-man-leken-tala/

Här är några av höjdhoppsrekorden "det är alltid någon annans fel":

https://twitter.com/interasistmen

Själv så reagerade jag först som så att jag minns inte när jag blev så förbannad senast, trodde jag skulle vara tvungen att vigga betablockerare av sambon för att inte spränga vitalare kärl.

Och sen blev jag trött på att bli uppehållen den som inte förstår att man behöver inte ljuga om sin ålder om man är sex år när man kommer hit, det finns liksom gränser för vart man behöver sätta sina tvivel. Samt av försvarstal som tycker att det alltid var någon annans fel.

Under tiden dog min gamla kampfisk och hela folkrörelsetåget i Ådalens sjukvårdsområde passerade innan jag hann med.

Men jag kan ju trösta mig med att det är säker någon annans fel.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards