Ensparkibaken

Alla inlägg den 12 februari 2016

Av maricici - 12 februari 2016 01:02

Jo då, jag läser kapitlet att tanka energi, något jag var lite bekant med innan så jag kör min grej. Mest musik då och lite fysiska övningar, bl dans till. Tanka energi kan behövas i samband med krävande magiska arbeten bland annat. Om umgänge som tillför något, det finns inte med på listan tanka energi för att risken att belasta sin omgivning och bekantskapskrets med energivampyrism.

Däremot är det fullt tillåtet att umgås i andra sammanhang.

Och idag har hela dagen gått åt till städning, negativa energier sopas bort tillsammans med katthår, dammråttor, kaffefläckar och det känns genast lättare efteråt.

Den äldre grabben hälsar också, han har tankat energi i form av två kvarglömda semlor och i morgon är det Fredag och sen ska man chilla i två dagar.


Och så kvällens Spotify:



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards