Ensparkibaken

Alla inlägg den 3 november 2020

Av maricici - 3 november 2020 22:10

handlar om valvaka - här också.

Nu ska jag upp klockan 6 i morgon bitti så jag håller mig inte vaken hela tiden, utan planerar ligga på soffan och titta upp emellanåt. Samt hoppas att jag slipper vakna till den chock som slog mig i förra valet. Han, den tomten? Det kan inte vara sant...  Nu har jag inte direkt Biden som någon favorit heller, utan hoppas på den minst dåliga. Med andra ord där många i USA ser ut att lägga sin röst, alltså på den minst dåliga av två, gäller för båda sidor.

Kl 23.38:tittar på femman och Filip&Fredriks valvaka just nu, men säkert kommer jag att flytta mellan kanalerna under nattens gång.


Och över till sporten:

https://www.allehanda.se/artikel/ville-nieminen-lamnar-modo-hockey-med-omedelbar-verkan-var-utvecklingsprocess-har-varit-for-langsam

Trodde inte att det skulle gå så snabbt och nu står vi alltså utan huvudtränare och väntar på en fortsättning..

Visserligen förlust efter förlängning mot Karlskoga senast, men jag tyckte ändå att grabbarna hängde med bra och har gjort en uppryckning. Men det är ju jag det.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards