Ensparkibaken

Alla inlägg den 15 januari 2022

Av maricici - 15 januari 2022 10:42

för att kolla om Gotland stod kvar eller om det har tillfallit Ryssland under natten, men hittade inget så jag antar att det gått bra. Antagligen bara en styrkedemonstration från Putin som undrar om vi vågar fortsätta supporta Ukraina.

Och sedan vaknade den äldre grabben och var inte riktigt i form, Inte utåtagerande men orolig och fastnar hela tiden i olika moment som upprepas. Han fick nyss 2 mg benzo då jag utan framgång försökt bryta på annat sätt sedan han han vaknade. Vet inte om det hjälpte heller för han plockar fortfarande i sin klädgarderob.

Säkert beror det på avbrott i rutinerna,först  jul, nyår och trettonhelg och så en vecka borta från DV med förkylningssymtom.


I går; bortavinst med 3-1 mot Tingsryd och fortfarande tvåa i tabellen, formen är bra men jag är osäker på om det håller för SHL om vi kvalar upp. 13 hemmavinster på raken men lite svajigare på bortaplan och oftast vinst på sista rycket efter 1½ period.

Och grabbarna kom hem i går, i var sin färdtjänstbil då jag glömt att säga till om samåkning. Både osmidigare och bortslösade skattepengar.

Jobbkalendern; Bokad måndag natt men inget mer ännu. Räknar; 36 timmar hittills och jag behöver åtminstone 70 per kalendermånad för att slippa nagga på bufferten. Hoppas bara att slippa anmäla mig till dagtid, är definitivt ingen morgonmänniska.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards