Ensparkibaken

Alla inlägg den 18 november 2014

Av maricici - 18 november 2014 23:14

 

Ska bara plocka undan prylarna jag hittade unde soffan när jag dammsög och sedan ska jag torka golvet. Klart.

Är en nattmänniska helt klart, men fick inte dammsuga klart för dagtidarna som gått och lagt sig.

Snabbkoll på FB:

Hittade en länk till en halv ballad av slipknot från systersonen. Tack för den  


Gjorde ett test som meddelade att jag har 98% av alla skruvar lösa och möjligtvis ligger det något i det, men jag brukar kalla det för en spontan och kreativ framåtanda.

Dottern har lite fler skurvar på plats, och det är väl så det ligger till...

Julseans Själevad 18/12; Nja, jag brukar prata med mamma lite nu och då, eller rättare sagt minnet av denna barska dam som inte verkar finnas kvar i etern. Skulle tro att hon tänker utnyttja det första tillfället hon haft i sitt liv att få lite lugn och ro för oss alla.

Delat klipp från Brasilienvän; En tjej håller på att vaxa armhålorna på sin hysteriske pojkvän.. Tror det försöker säga oss något.

Gick in på Allehandasidan och gick ut lika fort igen:

http://www.allehanda.se/angermanland/ornskoldsvik/tusen-asylsokande-under-2015

Och?

Det HÄR oroar mig mera:

http://www.allehanda.se/ishockey/shl/blixtkronika-en-insats-morkare-an-november#Ishockey

Det ser INTE bra ut.För att vara ärlig så ser det för djäkligt illa ut och vi befinner väl oss i det läge som mitt Skelleftex brukade säga; Vi möts i hissen, vi på väg upp och ni på väg ner..

Säger detsamma till småtrollens pappa, vi möts i hissen, Timrå på väg upp och vi på väg...

  





Av maricici - 18 november 2014 09:24

Hur kunde jag glömma..?  

http://www.modohockey.se/artikel/60094/

http://www.allehanda.se/ishockey/nhl/tva-underbara-ungar-en-framtida-fru


http://www.legendsofhockey.net/LegendsOfHockey/jsp/LegendsMembersByName.jsp?type=Player

Grattis till platsen i Hockey Hall of Fame tillsammans med Mats Sundin och Börje Salming dom två andra svenskimporterna.  

Och givetvis mina egna nostalginamn Bröderna Esposito, The Great Gretzky och Bobby Hull..


Lokalt skvaller; Nix. Bara positiva omdömen om grabben som alltid är lika ödmjuk och aldrig stigt till väders med förlorade perspektiv om sin storhet.  


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards