Ensparkibaken

Alla inlägg den 1 mars 2021

Av maricici - 1 mars 2021 11:32

Kunde ju blivit bjuden på en bättre välkomstdrink än den här:


Välkommen till Bredbyn, Apoteket Myrten för uthämtning av provtagningsmaterial för egentest i hemmet. Efter utfört prov skall provmaterialet lämnas in till oss igen för vidare transport till laboratoriet.

Inlämning av prov skall ske så snart som möjligt efter att provtagning genomförts.

OBS! För att minimera risk för smittspridning skall både utlämning och inlämning av prov utföras av symptomfritt ombud som kan visa upp legitimation både för sig själv och för den provet gäller.

  • Ut- och inlämningsställe: Bredbyn, Apoteket Myrten

Status; Har inget luktsinne, det svider i näsan och bihålorna och känner mig allmänt trött och orkeslös. Men är i alla fall feberfri i dag.

Provtagning i eftermiddag och sedan får vi se vad det visar. Och kommunen har börjat kartlägga alla mina vikarier som ska vara ur tjänst tills klartecken kommer i form av ett negativt test för mig eller för dom själva i om det blir positivt.

Har hittat en till med symtom, en av begravningsgästerna, men samtidigt mår hen dåligt av en nytillkommen hjärtsvikt vars utredning och behandling nu tillfälligt stoppas, så det kan ju även vara från den beskrivna symtom visar sig. Hen skulle hur som helst också ta ett självtest i dag.

Vidare har jag krånglat mig igenom sjukfrånvarorapport för timanställda (3 kasserad innan det blev rätt)

och skriviet en inköpslista till covidtestkuriren som ska handla lite samtidigt:

5 Billys pizzor bacon&cheese, 1 ask blå vindruvor och 2 sockerfria apelsinläsk (1.5 l)

Det innehåller energi, det innehåller vätska och det är gott.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards