Ensparkibaken

Alla inlägg den 1 april 2014

Av maricici - 1 april 2014 10:15

Inte bara en ny månad utan också den där dagen det luras hej vilt. Själv brukar jag inte hänga på, tycker det här känns lite påklistrat, men ska i alla fall akta mig för att gå på lokaltidningens traditionella April, April  rubrik. Saken är den att jag är tillräckligt morgontrött för att gå på det -  varenda år. Om jag inte valt fel rubrik i en värld där verkligheten ofta brukar överträffa dikten. Blufffarens nya herrgårdsprojekt? Nja, möjligtvis åker det runt någon med ett kroniskt April, April  

Men vänta, här: Gör Härnösand till swingerskommun . Visserligen är grannstaden känd som öppensinnad och HBTQ;s huvudsäte men detta med Härnösand-kommunen som det swinger om som slogan var kanske lite väl överarbetat för att vara sant  


Annars är denna dag en personlig dyster årsdag till minne av en liten tjej vars liv avslutades just denna dag 1997 vid en ålder av 16 år.  Men på något sätt är hon fortfarande levande och med oss

   


Vår kusin Malin är en ängel

 

Hennes hund Bonzo är också en ängel

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards