Ensparkibaken

Alla inlägg den 5 februari 2021

Av maricici - 5 februari 2021 23:11

Och tusen rosenblad må regna över syster ett som tog kommandot, en del samtal som jag inte orkade samt strukturerade upp det hela. Kan säga att det viktigaste har löst sig; jag har råd att ge mitt   en anständig begravning, kunde teckna en helförsäkring på huset i eget namn direkt, hittade inga lyxfälleutgifter och har efterlevandeskydd så åtminstone det första året går smärtfritt.

Syster ett och kusinen reste hem till sitt i kväll så nu är dottern och jag ensamma i huset igen. En kväll där vi ömsom pratat en massa fina minnen om pappa och ömsom gråtit när vi tänkt på att den här helgen skulle vi varit alla tillsammans och haft fredagsmys.

Och så regnar det tusen rosenblad över syrrans nye sambo som är bilmekare till yrket och skulle ge mazdan en översyn innan besiktningen i mars.

Och pärlan, Chryslern alltså blir jag tvungen att göra mig av med, min budget täcker inte två bilar som är dyra i drift.

Och den har redan en ny ägare på gång, en av sambons vänner som kommer att vårda den som ett tempel och det känns bra.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards