Ensparkibaken

Alla inlägg den 20 februari 2021

Av maricici - 20 februari 2021 22:33

nu har jag inte sett så mycket av honom då han tillbringat mesta tiden med min vikarie, men ett soligt leende har jag fått så snart jag visat mig.  Själv har jag tvättat lite kläder och lagat lunch och middag då det inte ingår i assistansen utan är så att säga en familjeangelägenhet.

Sedan tittade jag på hockeyn där den lätt uppgivna stämningen gick över i ett nypmigiarmensåjagvetattdetärsant då MoDo lyckades ta full poäng mot Västerås och inte med vilka siffror som helst utan med hela 6-1.

Och efter det så var det mello där jag för en gångs skulle fastande för en låt direkt; Charlotte Perelli och Still Young. Ett schlagerframträdande i världsklass om jag får säga mitt.

Och emellanåt gör sig sorgen påmind som ett rödglödgat svärd genom bröstet.

Nynnar dystert med i refrängen

"om allting skiter sig i kväll

kan vi börja om igen"

Någonstans en evighet bort finns ett ljus i tunneln som inte är ett tåg.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards